نمایندگی سونی در تهران

اینجا نمایندگی سونی در تهران است. شاید در حال حاضر که به این سایت رسیده اید؛ تلویزیون سونی شما به مشکل برخورده باشد و شما برای تعمیرات آن به دنبال بهترین مرکز سرویس و تعمیرات سونی در تهران باشید. اگر چنین است؛ پس به مرجع خوب و معتبری رسیده ‌اید؛ چرا که ما کلیه خدمات نمایندگی سونی در تهران را توسط کارشناسان و مهندسین خبره و باتجربه که سال ‌هاست در این زمینه فعالیت دارند؛ خدمت شما همشهریان عزیز ارائه می ‌کنیم.

با خدمات نمایندگی سونی در تهران آشنا شوید

یکی از خدمات اصلی نمایندگی ‌های سونی در تهران، تعمیرات تلویزیون سونی می باشد. عیب یابی و تعمیر انواع مدل‌ های تلویزیون‌ سونی در نمایندگی سونی در تهران ارائه می شود. کلیه خدمات با تکیه بر تیمی خبره، امکانات به روز و با کمک ابزارهای پیشرفته، آن هم در بالاترین سطح کیفیت برای شما تهرانی ‌های عزیز در کوتاه ‌ترین زمان ممکن انجام می ‌شود. در صورت نیاز به خدمات نمایندگی سونی در تهران، می‌ توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا با کارشناسان باتجربه ی سونی سرویس سنتر گفت و گو کنید.

نمایندگی خدمات سونی در تهران

دریافت خدماتی آنی فقط با یک تماس با نمایندگی سونی در تهران

یک تماس بانمایندگی سونی در تهران کافیست تا تکنسین‌ ها به محل شما اعزام شده تا برای تعمیرات تلویزیون سونی در محل، دست به کار شود. اگر با مشکلات تلویزیون سونی دست و پنجه نرم می‌ کنید؛ با ما تماس بگیرید تا مشکل تلویزیون سونی شما با مناسب ‌ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن به طور کامل برطرف شود. پیشنهاد می‌ کنیم که مشکل تلویزیون سونی خود را تا وخیم تر نشده است به دست تعمیرکار حرفه ای بسپارید.

لیست خدمات نمایندگی سونی در تهران

همانطور که گفته شد؛ این مرکز به عنوان نمایندگی سونی در تهران، قادر به ارائه کلیه خدمات تعمیرات تلویزیون سونی برای شما عزیزان، در هر جایی از تهران که سکونت دارید؛ ارائه می ‌شود. کافیست با این مرکز تماس بگیرید و مشکل تلویزیون خود را بیان کنید. آن وقت است که در کمترین زمان ممکن تکنسین مربوطه به درب منزل شما اعزام می شود. تمامی تکنسین ها قادر به ارائه خدماتی همچون موارد زیر می ‌باشند:

  • بررسی دقیق تلویزیون سونی و عیب یابی تخصصی آن
  • رفع مشکلات سطحی و بزرگ تلویزیون سونی
  • تعمیرات ال سی دی تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر مین برد تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر پنل تلویزیون سونی در تهران
  • تعویض پنل تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر فلت تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تهران
  • عیب یابی و تعمیر بخش‌های صوتی و بلندگوهای تلویزیون سونی
  • تعمیر پاور تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر و تعویض قاب تلویزیون سونی در تهران
  • ترمیم برد تلویزیون سونی در تهران
  • تعویض قطعات آسیب دیده تلویزیون سونی با نمونه‌های فابریک و اورجینال
  • ترمیم و تعویض پورت ‌های ورودی و خروجی تلویزیون سونی در تهران
  • رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی در تهران
  • و …
نمایندگی سونی در تهران

تعمیر انواع مدل ‌های تلویزیون سونی در نمایندگی

در واحد تعمیر و سرویس تلویزیون سونی همه ی تولیدات کمپانی sony از جمله انواع تلویزیون سونی با ال ای دی‌های هوشمند و ساده، LCD، LED،OLED QLED PLASMA, DLP پشتیبانی می ‌شود. پس نگرانی بابت مدل تلویزیون سونی خود نداشته باشید.

اما باید خاطر نشان کنیم که در بخش تعمیرات تلویزیون سونی، تعیین دقیق مدل تلویزیون شما بسیار اهمیت دارد. چرا که هر مدل تلویزیون سونی، خرابی ‌های رایج به خودش را دارد. بنابراین باید قبل از تماس با نمایندگی سونی در تهران، ابتدا مدل دقیق دستگاه را بررسی کنید. برای بررسی مدل تلویزیون خود، به سمت قاب پشت آن بروید و نوشته ‌ها را بخوانید. اگر نتوانستید نوشته‌ ای پیدا کنید و مدلش را تشخیص دهید؛ می‌ توانید به سراغ دفترچه راهنمایی تلویزیون سونی و یا کارت گارانتی بروید.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی در نمایندگی سونی در تهران

همانطور که گفته شد؛ تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی، بی شک نیازمند عیب یابی تخصصی و دقیق می باشد. به همین دلیل باید از کارشناسان و تکنسین ‌های مجرب و باتجربه ای کمک گرفته شود. علاوه بر این به دلیل اینکه سیستم ساختاری انواع تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … با یکدیگر تفاوت دارد؛ بنابراین، باید از ابزارآلات پیشرفته و به روزی استفاده کرد.

اکنون این مرکز به عنوان نمایندگی سونی در تهران، در این راستا با گردآوری تکنسین‌ هایی مجرب و مهیا کردن به روزترین تجهیزات مرتبط، آماده‌ ی ارائه کلیه خدمات تعمیرات تلویزیون سونی در تهران می ‌باشد. اکنون یک تماس با نمایندگی سونی در تهران کافیست تا تکنسین مربوطه، اعزام و برای تعمیر و سرویس تلویزیون شما دست به کار شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سونی در شرق تهران

نمایندگی تخصصی سونی در تهران

خدمات تعویض قطعات تلویزیون سونی

یکی از رایج‌ ترین خدمات نمایندگی سونی در تهران، تعویض قطعاتی همچون، پنل ال سی دی، بک لایت، پنل ال ای دی و … می باشد. از آنجایی که نمونه ‌های تقلبی قطعات دستگاه ‌های الکترونیکی به وفور پیدا می ‌شود؛ از این رو بهتر است برای دریافت خدمات تعویض قطعات دستگاه خود، به معتبرترین نمایندگی‌ ها مراجعه کنید. بی شک این مسائلی در نمایندگی سونی در تهران بسیار حائز اهمیت می ‌باشد. متاسفانه باید بگوییم هستند افرادی که کار تعویض قطعات دستگاه های الکترونیکی را با قطعات دست دوم و یا تقلبی با عنوان اورجینال، انجام می ‌دهند.

پس اگر فکر می‌ کنید که تلویزیون شما نیاز به تعمیرات اساسی و تعویض قطعات اصلی دارد؛ حتما به سراغ یک نمایندگی سونی در تهران بروید. بهتر است خاطر نشان کنیم که تمامی قطعاتی که تعویض می شوند اورجینال می باشند. البته باید متذکر شویم که کار تعویض قطعات تلویزیون سونی آخرین گزینه ی تکنسین ‌ها برای رفع مشکل بوده و تمامی تکنسین ها نهایت سعی خود را برای تعمیر قطعه و حل مشکلات تلویزیون، خواهند کرد.

تعمیرات تلویزیون سونی در محل

یکی از خدمات این نمایندگی، تعمیرات تلویزیون سونی در محل می باشد. تمامی اقدامات از جمله: تست تلویزیون، تشخیص و عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات را برای رفاه حال شما بدون هیچگونه جا به جایی دستگاه، در محل شما ارائه می دهد. اکنون برای درخواست این خدمات کافیست یک تماس با نمایندگی سونی در تهران برقرار کنید تا در اولین فرصت طبق زمان و مکانی که شما تعیین می ‌کنید؛ تکنسین مربوطه اعزام شود.

نمایندگی تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی را به حرفه ای ‌ها بسپارید

سونی سرویس سنتر، با داشتن چندین سال سابقه، خدمات تعمیر و سرویس تلویزیون را به طور حرفه ای ارائه می‌ دهد.

سونی سرویس سنتر، آماده پذیرش تمامی خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی با تعهد و ضمانت کامل می ‌باشند.

تکنسین ‌های ما در مکانی که شما تعیین کرده اید؛ بدون تاخیر حضور پیدا می ‌کند.

تکنسین ‌های ما، خدمات تعمیرات تلویزیون سونی را سریع بدون اتلاف وقت ارائه می ‌دهند.

تکنسین‌ ها، خودشان در صورت لزوم، برای تهیه قطعات اورجینال و فابریک جهت تعویض و تعمیر تلویزیون سونی اقدام می ‌کنند.

کلیه خدمات ضمانت دار شده و در ۷ روز هفته بدون تعطیلی به تهرانی های عزیز ارائه می ‌شود.

جهت تعمیر انواع مدل تلویزیون سونی، تکنسین مربوطه به محل شما اعزام می ‌شود.

تکنسین ‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شما حضور پیدا کرده و زیر نظر خودتان مشغول تعمیر دستگاه می ‌شوند.

در صورت خرید قطعات مورد نیاز، فاکتورهای معتبری به شما ارائه می‌ دهند.

خدمات تعمیرات تلویزیون سونی در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران ارائه می ‌شود.

قبل از دریافت خدمات، مشاورین در نمایندگی سونی در تهران، به صورت غیر حضوری و تلفنی سعی در بررسی مشکل شما می‌ کنند. تا در صورت امکان بدون هیچ هزینه ای توسط خود شما مشکل برطرف شود. تکنسین ‌ها برای سهولت کار تعمیرات تلویزیون، از ابزارهای پیشرفته ای استفاده می ‌کنند.

رایج‌ترین مشکلات کاربران تلویزیون سونی

  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی
  • روشن نشدن تلویزیون سونی
  • خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی
  • ایجاد لکه ‌های رنگی در تلویزیون سونی
  • ایجاد نوار صورتی در بالای تصویر تلویزیون سونی
  • ایجاد نوارهای عمودی و افقی در تصویر تلویزیون سونی
  • تاریک شدن تصویر تلویزیون سونی
  • پخش نقاط سیاه در صفحه نمایش در تلویزیون سونی
  • عدم نمایش تصویر به طور کامل در تلویزیون سونی
  • ایجاد نوارهای رنگی در تصویر تلویزیون سونی
  • ایجاد لکه‌ های روشن در تصویر تلویزیون سونی
  • عدم پخش صدا تلویزیون سونی
  • قطع و وصل شدن صدا
  • پخش صدا با تاخیر
  • عدم اتصال به وای فای
  • عدم اتصال به کابل
  • و .. ده ها مشکل دیگر

تماس با نمایندگی سونی تهران

در صورتی که تلویزیون شما با هر یک از مشکلات بالا مواجه شده است؛ پس در اولین فرصت به نمایندگی سونی در تهران مراجعه کنید. در صورت سهل انگاری ممکن است مشکلات سطحی تلویزیون سونی، وخیم و غیر قابل تعمیر شود. در این صورت باید هزینه ‌های زیادی بابت تعویض قطعات و یا حتی خرید یک دستگاه جدید بپردازید.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی در نمایندگی سونی در تهران چقدر است؟

 هزينه خدمات نمایندگی سونی در تهران به عوامل زیادی بستگی دارد. به همین دلیل یک نرخ ثابتی نمی ‌توان برای آن تعیین کرد. به طور مثال هزینه تعمیرات سخت افزاری و یا تعویض قطعات تلویزیون سونی همچون تعمیر ال سی دی، تعویض بک لایت و … نسبت به تعمیرات نرم افزاری تلویزیون سونی مانند تنظیم وای فای، میزان روشنایی، تعمیرات سطحی برد و … بیشتر است.

اما در هر حال ما بسیار منصفانه عمل می‌کنیم و شرایط اقتصادی همه ی عزیزان را درک خواهیم کرد. داشتن وجدان کاری و تعیین قیمت ‌های منصفانه و مناسب مسئله ای است که ما به آن بسیار اهمیت می‌ دهیم و جز قوانین خود کرده ایم.

نمایندگی سونی در تهران و خدمات ارائه شده در این نمایندگی

نمایندگی سونی در تهران ارائه دهنده انواع خدمات مورد نیاز مشتریان است. افراد زیادی در سال وسایل الکتریکی سونی را تهیه می کنند و دلیل خرید این برند را نیز در کیفیت عالی این برند می توانیم مشاهده کنیم. زمانی که برای خرید یک تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و … اقدام می کنید، اگر وسایل را به صورت نو تهیه کرده باشید، هیچ مشکلی ندارند.

اما تصور کنید بعد از گذشت مدتی از استفاده این محصول، ایرادات جزئی را مشاهده خواهید نمود. در این صورت به گارانتی و به خدمات پس از فروش سونی در تهران و در دیگر شهر های ایران نیازمند خواهید بود. نمایندگی سونی در تهران بر آن است تا خدمات متنوعی را در زمینه تعمیر وسایل برقی مانند تلویزیون به شما ارائه نماید. شما می توانید برای دریافت خدمات از این نمونه نمایندگی ها اقدام نمایید.

تفاوت نمایندگی اصلی با نمایندگی خدمات سونی در تهران

نمایندگی هایی که شما برای خرید به آنها مراجعه خواهید نمود، وسایل متنوعی را بازدید مشتری در ویترین و داخل مغازه قرار داده اند. در این حالت شما مغازه ای لوکس را مشاهده خواهید نمود. این نمونه مغازه ها را با نام نمایندگی اصلی میشناسید. اگر زمانی برای تلویزیون شما بر اساس آسیب های محیطی و … مشکلی ایجاد شد، کافی است به نمایندگی ها مراجعه نمایید و آدرس نمایندگی خدمات سونی در تهران را دریافت نمایید.

در این نمونه مغازه ها، تمامی تلویزیون های مشکل دار شده را مشاهده خواهید نمود. شما می توانید در این حالت برای دریافت خدمات در صورت داشتن کارت گارانتی و یا به صورت آزاد اقدام نمایید. همچنین در نظر داشته باشید در صورت دریافت از این نمونه مغازه ها، دیگر نگران مشکلات پیش آمده نخواهید بود.

خدمات پس از فروش سونی در تهران به چه خدماتی تعلق میگیرد؟

اگر زمانی که برای دریافت خدمات از نمایندگی سونی در تهران اقدام میکنید، دارای کارت گارانتی باشید، به شما تخفیف داده می شود. همچنین این مورد تنها زمانی به شما تعلق میگیرد که مشکل بر اساس موارد محیطی مانند پر نمودن وسیله ای بر روی تلویزیون و … ایجاد نشده باشد.

در این حالت شما قطعا می توانید با دریافت تخفیف و یا عدم پرداخت هزینه تلویزیون خود را بازیابی نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که برآورد هزینه و تعلق گیری درصد تخفیف و یا عدم تعلق گیری آن بر دوش متخصص این رشته، خواهد بود. با در نظر داشتن این موارد می توانید برای رفع مشکل تلویزیون سونی خود اقدام نمایید. به این نمونه خدمات، خدمات پس از فروش سونی در تهران گفته می شود.

بهترین نمایندگی های تعمیراتی سونی در تهران آنهایی هستند که دارای متخصصین این رشته اند. همچنین کمترین قیمت را برای تعمیر وسایل برقی شما دریافت خواهند کرد. نه تنها این موارد بلکه، آن ها از بهترین وسایل و قطعات یدکی برای بازسازی تلویزیون شما استفاده خواهند و در مدت زمان کوتاهی تلویزیون شما را تعمیر خواهند نمود. در این حالت قطعا نگران نباشید، مشکل شما به زودی رفع خواهد شد.

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر.
    این نمایندگی میتواند کارشناس را به منزل بفرسته یا حتما باید حضوری مراجعه کنیم؟
    ممنون میشم به این مورد پاسخ بدید.

    1. سلام وقت شما بخیر
      بله تمامی خدمات ارائه شده از سوی این نمایندگی سونی در 90 درصد موارد در منزل انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.
      در صورت تمایل میتوانید شماره خود را در قسمت درخواست تماس ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *