معرفی بهترین تلویزیون های سونی 2021

سری جدید تلویزیون های سونی می توانند عنوان باهوش ترین و سریع ترین را اتخاذ کنند. این سری جدید از تلویزیون دارای بهترین ویژگی هایی هستند که این شرکت ژاپنی ( یعنی شرکت سونی) تاکنون بیرون داده است.

اگر میخواهید با بهترین تلویزیون های سونی 2021 بیشتر آشنا شوید تا انتها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

شرکت سونی هر سال محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرده و اینچنین دایره ی تولیدات خودش را گسترش می دهد. همچنین شرکت سونی همه ساله با ارائه ی تلویزیون های بهتر توجه مخاطبان بیشتری را نیز به محصولات خودش جلب می کند. امسال نیز در نمایشگاه مطبوعاتی CES این شرکت اقدام به رونمایی از محصولات جدید خودش کرد, تلویزیون های جدید سونی با بهره برداری از قابلیت XR قرار است که هم از نظر صدا و هم از نظر تصویر قابلیت های پیشرفته تری را نسبت به سری های قبلی از خود نشان دهند.

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین تلویزیون های سونی 2021 این است که هر سری تولید شده در سال 2021 را میتوان جانشین تلویزیون سری یا مدل قبلی خودش در سال های گذشته دانست. لذا شما اگر یکی از محصولات سال 2020 را خریداری کرده باشید می توانید آنرا در سال 2021 به راحتی و با خرید یک تلویزیون از سری بعدی به روز نمایید.

از بهترین امکانات تلویزیون های سونی 2021 میتوان به HDMI 2.1، قابلیت تصویر 4K و 8K و پردازنده های XR هم برای صدا و هم برای تصویر اشاره کرد. در یک طرح کلی X8000J، X8100J، X8500J، X9000J و X9500J سری های تلویزیون 4K LCD سونی می باشند. مدل های OLED این تلویزیون نیز شامل A80J و A90J بوده و تلویزیون 8K سونی در سال 2021 نیز مدل Z9J را شامل میشود.

ناگفته نماند که نام سری جدید تلویزیون های سونی،  BRAVIA XR می باشد که کاور ضد انعکاس صفحه نمایش، صدای سه بعدی XR  و Google TV  و  BRAVIA CORE از جمله ویژگی های آن را تشکیل می دهند. همچنین تلویزیون های جدید شرکت سونی از 2 پورت پشتیبانی می کنند و سری پیشتاز این شرکت یعنی Z9J دارای 3 پورت می باشد.

بهترین تلویزیون های سونی 2021

1. تلویزیون ال ای دی سونی LED Z9J 8K

LED Z9J 8K

به منظور معرفی بیشتر بهترین تلویزیون های سونی 2021  با تلویزیون ال ای دی سونی LED Z9J 8K آغاز می کنیم. این مدل از تلویزیون های سونی به عنوان مدل شاخص یا مدل پرچمدار تلویزیون های شرکت سونی در سال 2021 به حساب می آید. این مدل که جانشین تلویزیون ZH8 در سال 2020 می باشد. طراحی بسیار زیبایی دارد و در طراحی آن از حاشیه ی نقره ای رنگ استفاده شده است. همچنین سه پایه ای برای این تلویزیون تعبیه شده که میتوان از آن به منظور جایگذاری ساندبار استفاده کرد و به واسطه ی آن ساندبار را به دلخواه در سه جایگاه نصب نمود که این نشانگر انعطاف پذیری بسیار عالی این سری از تلویزیون می باشد. همچنین ریموت کنترل در این تلویزیون یک کنترل بسیار کوچک با پوشش آلومینیوم است و یک حسگر نور نیز در بالای این تلویزیون تعبیه شده و این حسگر فوق هوشمند به تلویزیون کمک میکند تا نور صفحه نمایشش را متناسب با نور اتاق تنظیم نماید. این سری یعنی تلویزیون ال ای دی سونی LED Z9J 8K تلویزیون پرچمدار شرکت سونی در سال 2021 بوده و تمام دستاوردهای این شرکت را دارا می باشد.

2. تلویزیون سونی A90J OLED 4K

A90J

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های سونی 2021 تلویزیون اولد فورکی سونی A90J می باشد، این محصول پرچمدار تلویزیون های OLED ساخته شده توسط شرکت سونی است. این تلویزیون در اندازه های  55، 65 و 83 اینچ موجود بوده و کیفیت تصویر تمام آنها 4K می باشد. این مدل جایگزین AG9 در سال 2020 به حساب می آید. از نکات بارز و ویژگی های خوب این تلویزیون می توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد. لبه های تخت و بدون هیچ گونه گودی، و ضخامت تنها 7 میلی متر از ویژگی های بارز این سری از تلویزیون به حساب می آیند. البته مدل 83 اینچ این تلویزیون ظاهری متفاوت تر داشته که دلیل این ظاهر متفاوت و منحصر بفرد را میتوان در ابعاد بزرگ این تلویزیون جستجو کرد.

از دیگر ویژگی های بارز در این سری از تلویزیون می توان به پردازنده ی تصویر XR، سیستم عامل Google TV، ویژگی های Acoustic Surface Audio, Dolby Atmos, 3D Surround Upscaling برای صدا و استانداردهای Netflix Calibrated, IMAX Enhanced اشاره کرد.

بهترین تلویزیون های سونی 2021

3. تلویزیون سونی A80J OLED 4K

A80J OLED 4K

در ادامه ی بحث بهترین تلویزیون های سونی 2021 میتوان تلویزیون سونی A80J OLED 4K را نیز نام برد، این تلویزیون جایگزین تلویزیون OLED A8 می باشد، که در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ روانه ی بازار شده است. این سری از جهاتی تکمیل کننده ی تلویزیون های سری های قبلی می باشد. به این دلیل که شما یک ریموت کنترل استاندارد با طراحی جدید خواهید داشت، همچنین این تلویزیون از فناوری صدای Acoustic Surface Audio+ نیز برخوردار می باشد. از دیگر دلایل ایجاد تمایز نسبت به سری های قبلی میتوان به پردازنده ی XR اشاره کرد. این پردازنده در این سری از تلویزیون بسیار کاربردی می باشد و قادر است تا محتوا را به خوبی تجزیه و تحلیل نماید. همچنین قابلیت های صوتی این تلویزیون را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت لذا ارتقای صدای فراگیر سه بعدی یا 3D Surround Upscaling از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون هوشمند و فوق پیشرفته به حساب می آیند.

4. تلویزیون سونی X9500J LED 4K

بهترین تلویزیون های سونی 2021

در این مقاله به معرفی تلویزیون سونی 2021 می پردازیم، لذا یکی دیگر از مهم ترین محصولات تولید شده در سال 2021 تلویزیون سونی X9500J LED 4K نام دارد. این تلویزیون در ابعاد 65، 75 و 85 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است.  نوع صفحه نمایش این تلویزیون Full Array LED بوده که با زاویه دید گسترده و پنل ضد انعکاس همراه می باشد. همچنین این محصول از رزولوشن تصویر 4K برخوردار بوده و XR Picture Processor نوع پردازنده ی تصویر این تلویزیون را شامل میشود. ناگفته نماند که این محصول از فناوری های صدای Acoustic Multi Audio, Dolby Atmos, 3D Surround upscaling برخوردار می باشد.

5. تلویزیون سونی X9000J

X9000J

تلویزیون سونی X9000J فورکی LED یکی دیگر از بهترین تولیدات شرکت سونی در سال 2021 می باشد.

این تلویزیون جایگزین مدل XH90 بوده و اندازه صفحه نمایش آن 50، 55، 65 و 75 اینچ است. صدای آکوستیک، سیستم عامل Google TV و پشتیبانی از HDMI 2.1 از جمله ویژگی هایی هستند که نظر هر خریداری را به خود جلب می کنند و خبر خوش اینکه تمام این ویژگی ها را در تلویزیون سونی X9000J  میتوان پیدا کرد.

تلویزیون سونی X8500J یکی دیگر از بهترین محصولات شرکت سونی در سال جدید است. نوع صفحه نمایش این تلویزیون  Edge-lit LED، 100Hz native بوده و این محصول از کیفیت 4K ULTRA HD پشتیبانی میکند. همچنین پردازنده تصویر این محصول X1 می باشد.

در وبسایت سرویس و خدمات سونی تهران این مقاله از بهترین تلویزیون های سونی 2021 گفتیم و بعضی از بهترین محصولات این برند را برای شما معرفی کردیم. امید است که این نوشتار مورد پسند شما واقع گشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *